Google Ads Piaseczno.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Piaseczno.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Piaseczno

Prowadzisz firmę w Piasecznie i chcesz skutecznej i przewidywalnej reklamy, która pozyska dla Ciebie odpowiednich klientów? Sprawdź co w tym zakresie oferuje Google Ads! To obecnie najpopularniejsze na świecie narzędzie do marketingu internetowego. Pozwala docierać do ściśle określonych grup, w wielu kanałach jednocześnie i w dogodnym biznesowo czasie. Prowadzenie firmy w Piasecznie wymaga doskonałego targetowania i lokalizowania reklam, by nie przepalać budżetu. Sprawdź zatem dlaczego reklamy Google Ads mogą być dla Ciebie!

Zalety Google Ads dla firmy z Piaseczna

  • Lokalizacja - Potrzebujesz reklam, które docierają tylko do mieszkańców Piaseczna i okolic? A może prowadzisz działalność w kilku innych miastach lub w całym kraju? Nie ma problemu! W Google Ads dopasujesz lokalizację reklam ściśle do swoich potrzeb biznesowych!
  • Mierzalność - W Google zbierasz i analizujesz dane w czasie rzeczywistym. Dokładnie wiesz ile kosztuje Cię średnio pozyskanie klienta, który klik był najtańszy lub najdroższy. Zyskujesz też bezcenne informacje na temat najbardziej wartościowych grup docelowych czy o tym, które słowa kluczowe lub banery na jakich portalach najlepiej konwertują.
  • Target - Targetujesz odbiorców po wieku, płci czy zainteresowaniach maksymalnie zbliżając ich do profilu "idealnego" klienta Twojej firmy. W ten sposób jeszcze bardziej zwiększasz szanse na to, że klikający użytkownik stanie się Twoim klientem.
  • PPC - Płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w reklamę i zostanie faktycznie przeniesiony na Twoją stronę internetową.
  • Różne kanały - wyświetlasz reklamy w wyszukiwarce Google, ale także banery na innych stronach, filmy wideo na Youtube, a także reklamy produktowe i remarketing, który śledzi użytkowników, którzy już znają Twoją stronę, ale z różnych przyczyn nie dokonali jeszcze zakupu.

Czy Google Ads jest dla Ciebie?

Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę usługową na terenie Piaseczna, czy prowadzisz tam duży sklep internetowy, możesz docierać do klientów zarówno za kilkaset złotych miesięcznie, jak i kilkadziesiąt tysięcy. Wszystko zależy od profilu firmy, Twoich celów i oczywiście skali wyświetlania reklam. Zarówno mali, jak i duzi odnajdą się w Google Ads, który nie limituje w żaden sposób budżetów reklamowych.

Jak wybrać agencję do Google Ads?

Wybierając agencję Google Ads, naturalnie masz do dyspozycji głównie stronę internetową danej firmy. Skup się zatem na weryfikacji specjalistów - ich ilości i kompetencji. Czy firma pokazuje case study z prowadzonych działań? Czy ma partnerstwo z Google? Czy współpracuje z innymi technologiami i czy oferuje inne uslugi? Warto również sprawdzić opinie klientów, ale nie tylko na stronie, ale również np. w Google Maps. Dopiero to wszystko pozwala zbudować sensowny obraz danej agencji Google Ads. Przed podjęciem rozmów dobrze też przeczytać trochę materiałów czy poradnik związany z tym środowiskiem reklamowym, by znać nomenklaturę i specyfikę tego rozwiązania marketingowego.