Google Ads Wołomin.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Wołomin.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Wołomin

Utrzymanie firmy w Wołominie, podobnie jak w innych częściach kraju, wymaga stałego pozyskiwania klientów. Potrzebujesz do tego skutecznego narzędzia, dzięki któremu dotrzesz do odpowiedniego użytkownika, w doskonałym czasie i w dogodnym miejscu. To trzy filary Google Ads, które sprawiły, że jest to najchętniej wybierane narzędzie do marketingu internetowego - nie tylko w Wołominie - ale i całej Polsce. Przyjrzyjmy się dlaczego!

Zalety Google Ads

  • Odpowiedni użytkownik - Twoja reklama dotrze do sprecyzowanych grup, które odpowiadają profilowi Twojego idealnego klienta. Możesz zatem determinować ich wiek, płeć, zainteresowania czy odwiedzane strony internetowe i tylko tak określonym odbiorcom wyświetlać swoje reklamy. To nie jedyne targetowanie ponieważ poniekąd zawężasz grupę docelową również poprzez określenie konkretnej lokalizacji wyświetlania reklam -> np. dla osób tylko z Wołomina - jak również określenie konkretnych grup docelowych.
  • Doskonały czas - Google Ads jest narzędziem elastycznym czasowo. Możesz je uruchomić w kilka godzin, wygaszać kiedy np. mija sezon sprzedażowy, albo zwiększać intensywność działań, kiedy masz wolne moce przerobowe. Twoje reklamy będą ponadto docierać do użytkowników tylko wtedy, kiedy korzystają z internetu i szansa na ich przejście do Twojej witryny internetowej jest wysoka.
  • Dogodne miejsce - Twoje reklamy wyświetlają się np. w wyszukiwarce Google w formie linków sponsorowanych po wpisaniu przez danego użytkownika interesującej Cię frazy. Możesz też wyświetlać reklamy banerowe na witrynach jak wp czy onet. Prowadząc sklep internetowy docenisz również skuteczność reklam produktowych w wyszukiwarce Google, a także remarketingu, który np. może śledzić użytkownika porzucającego koszyk zakupowy. Finalnie, dzięki Google Ads, możesz też wyświetlać reklamy wideo na platformie Youtube.

Inne zalety Google Ads

Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe. Dzięki zbieraniu danych może powiedzieć Ci, ile średnio kosztuje pozyskanie klienta, które grupy odbiorców są najwartościowsze z punktu widzenia Twojego biznesu, czy nawet o której godzinie i w jakie dni Twoje reklamy są najskuteczniejsze. To wszystko bezcenne dane z punktu widzenia każdego przedsiębiorcy. W Google Ads możesz rozliczać się za kliknięcie, co oznacza, że płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie zostanie przeniesiony na Twoją witrynę internetową. Nie płacisz tylko za możliwość "zobaczenia" Twojej reklamy, tak jak to jest w przypadku prasy, radia czy nawet telewizji.

Reklama w Google z agencją

Z reguły firmy decydują się na wybranie wyspecjalizowanej agencji Google Ads, by prowadzić swoje reklamy w Google. Oszczędza się dzięki temu nie tylko czas potrzebny na poznanie narzędzia i optymalizację reklam, ale również pieniądze. Doświadczony specjalista o wiele szybciej uzyska satysfakcjonujące wyniki skuteczności kampanii, aniżeli osoba, która uczy się systemu. Przy wyborze partnera do Google Ads warto zatem zwrócić uwagę na ilość i doświadczenie specjalistów w danej agencji.