Google Ads Wołomin
Utrzymanie firmy w Wołominie, podobnie jak w innych częściach kraju, wymaga stałego pozyskiwania klientów. Potrzebujesz do tego skutecznego narzędzia, dzięki któremu dotrzesz do odpowiedniego użytkownika, w doskonałym czasie i w dogodnym miejscu. To trzy filary Google Ads, które sprawiły, że jest to najchętniej wybierane narzędzie do marketingu internetowego - nie tylko w Wołominie - ale i całej Polsce. Przyjrzyjmy się dlaczego!
Zalety Google Ads
- Odpowiedni użytkownik - Twoja reklama dotrze do sprecyzowanych grup, które odpowiadają profilowi Twojego idealnego klienta. Możesz zatem determinować ich wiek, płeć, zainteresowania czy odwiedzane strony internetowe i tylko tak określonym odbiorcom wyświetlać swoje reklamy. To nie jedyne targetowanie ponieważ poniekąd zawężasz grupę docelową również poprzez określenie konkretnej lokalizacji wyświetlania reklam -> np. dla osób tylko z Wołomina - jak również określenie konkretnych grup docelowych.
- Doskonały czas - Google Ads jest narzędziem elastycznym czasowo. Możesz je uruchomić w kilka godzin, wygaszać kiedy np. mija sezon sprzedażowy, albo zwiększać intensywność działań, kiedy masz wolne moce przerobowe. Twoje reklamy będą ponadto docierać do użytkowników tylko wtedy, kiedy korzystają z internetu i szansa na ich przejście do Twojej witryny internetowej jest wysoka.
- Dogodne miejsce - Twoje reklamy wyświetlają się np. w wyszukiwarce Google w formie linków sponsorowanych po wpisaniu przez danego użytkownika interesującej Cię frazy. Możesz też wyświetlać reklamy banerowe na witrynach jak wp czy onet. Prowadząc sklep internetowy docenisz również skuteczność reklam produktowych w wyszukiwarce Google, a także remarketingu, który np. może śledzić użytkownika porzucającego koszyk zakupowy. Finalnie, dzięki Google Ads, możesz też wyświetlać reklamy wideo na platformie Youtube.
Inne zalety Google Ads
Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe. Dzięki zbieraniu danych może powiedzieć Ci, ile średnio kosztuje pozyskanie klienta, które grupy odbiorców są najwartościowsze z punktu widzenia Twojego biznesu, czy nawet o której godzinie i w jakie dni Twoje reklamy są najskuteczniejsze. To wszystko bezcenne dane z punktu widzenia każdego przedsiębiorcy. W Google Ads możesz rozliczać się za kliknięcie, co oznacza, że płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie zostanie przeniesiony na Twoją witrynę internetową. Nie płacisz tylko za możliwość "zobaczenia" Twojej reklamy, tak jak to jest w przypadku prasy, radia czy nawet telewizji.
Reklama w Google z agencją
Z reguły firmy decydują się na wybranie wyspecjalizowanej agencji Google Ads, by prowadzić swoje reklamy w Google. Oszczędza się dzięki temu nie tylko czas potrzebny na poznanie narzędzia i optymalizację reklam, ale również pieniądze. Doświadczony specjalista o wiele szybciej uzyska satysfakcjonujące wyniki skuteczności kampanii, aniżeli osoba, która uczy się systemu. Przy wyborze partnera do Google Ads warto zatem zwrócić uwagę na ilość i doświadczenie specjalistów w danej agencji.