Google Ads Szczecin
Prowadzisz biznes w Szczecinie i chcesz pozyskiwać klientów szybciej, mądrzej i w przewidywalnym zakresie? Sprawdź reklamy Google Ads, które są najchętniej wybieranym narzędziem reklamowym na świecie! Z Google będziesz z powodzeniem konkurować z innymi firmami z Twojej branży i okolicy, a odpowiednia optymalizacja reklam sprawi, że dotrzesz do swoich klientów taniej niż do tej pory. Przeanalizujmy zatem z kim tworzyć reklamy Google, dlaczego są one tak chętnie wybierane przez przedsiębiorców ze Szczecina, jak i całej Polski oraz... dlaczego musisz je szybko włączyć!
Google Ads - samodzielnie czy z agencją?
Jeżeli jesteś mniejszym przedsiębiorcą i masz micro lub małą firmę, wówczas możesz odczuwać pokusę by prowadzić Google Ads samodzielnie, żeby zaoszczędzić na obsłudze. Będzie to jednak oszczędność pozorna bowiem stracisz czas swój lub pracowników, a także de facto stworzysz mniej skuteczne reklamy, które przeniosą mniej klientów i w konsekwencji mniej zarobisz. Dlatego o wiele sensowniej wybrać doświadczoną i uznaną agencję do obsługi Google Ads. Specjalista o wiele lepiej rozpoznaje obszary godne optymalizacji i szybciej dojdzie do optymalnych wyników. Oszczędzasz zatem i czas i pieniądze! Im bardziej złożone reklamy i im więcej kanałów jest wykorzystywanych, tym bardziej musisz wgryzać się w kwestie analityczne i podejmować mnóstwo decyzji.
Jak wybrać dobrą agencję?
Skąd wiedzieć, że agencja jest dobra? Cóż... nawet dobrym agencjom zdarzają się potknięcia, ale im bardziej przyjrzysz się firmie przed podpisaniem umowy, tym i tak mniejsze prawdopodobieństwo zawodu. Po pierwsze zatem przeanalizuj stronę internetową, opinie od klientów, "życie" firmy na social mediach, case study prezentowane na blogach, liczbę certyfikatów czy specjalistów lub technologie wykorzystywane przez agencję. Jeżeli to wszystko złoży się na obraz miejsca, które polubiłeś i któremu uważasz, że możesz zaufać... wówczas warto to zrobić! Twoja konkurencja już się reklamuje dzięki Google Ads i nawet teraz - kiedy czytasz ten tekst - pozyskuje klientów np. z wyszukiwarki Google.
Zalety Google
Google Ads pozwalają na wyświetlanie reklam zarówno mieszkańcom Szczecina, jak i jego bezpośrednich okolic czy całej Polski lub nawet świata. To do Ciebie należy decyzja komu i gdzie chcesz się wyświetlać i możesz tym obszarem dowolnie manipulować. Ważne jednak, by pamiętać iż im większy obszar wyświetlania reklam, tym większa grupa odbiorców ale też potrzebny relatywnie wyższy budżet. Jeżeli już przy budżecie jesteśmy to warto zwrócić uwagę, że Google nie ogranicza reklamodawców ani w dół, ani w górę. Możesz zatem inwestować dowolne kwoty w reklamę, ale chętnie podpowiemy Ci ile to de facto powinno być, by zrealizować Twoje cele. Zbyt niski budżet może nie wygenerować odpowiednio dużego ruchu, by zaczął konwertować - czyli zmieniać się w klientów. By statystyka zaczęła działać, potrzebna jest odpowiednia skala działań.
To co firmy lubią w Google Ads to również płatności za kliki. Płaci się tylko wtedy, kiedy ktoś faktycznie kliknie w link oraz zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. Warto też pamiętać, że Google Ads pozwala nie tylko na reklamowanie swoich produktów czy usług w Szczecinie, ale też wyświetlanie banerów na wybranych stronach internetowych lub uruchomienie reklam wideo na Youtube.