Google Ads Świętochłowice
Prowadzenie firmy w Świętochłowicach to jednocześnie konkurowanie z wieloma podobnymi biznesami z całej aglomeracji katowickiej. Oznacza to. że potrzebujesz kanału reklamowego, który będzie szyty na miarę. Co to oznacza? Że dotrze do idealnego użytkownika, w idealnym miejscu i o dobrym czasie. Nie możesz bowiem pozwolić sobie na przepalanie budżetów reklamowych w grupach odbiorców, które nie są zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. W rejonie Świętochłowic jest to szczególnie ważne bowiem codziennie przewija się tam mnóstwo ludzi. By być maksymalnie skutecznym warto zatem rozważyć reklamy Google Ads, które są najchętniej wybieranym kanałem reklamowym w internecie przez firmy na całym świecie.
Podstawy Google Ads
Po pierwsze, Twoje reklamy mogą być widoczne np. w wyszukiwarce Google. Nie różnią się one bardzo od wyników organicznych i powinny być dobrze dopasowane do intencji użytkownika. Dlatego dla przeciętnego klikającego nie ma znaczenia czy wyświetliła mu się reklama czy wynik organiczny. Oprócz działań w wyszukiwarce możesz tworzyć również kampanie banerowe na serwisach jak wp.pl czy onet, ale też rekla,my wideo na Youtube. Ostatecznie możesz również wdrożyć remarketing, który będzie śledził użytkownika, który już odwiedził Twoją stronę. Takiemu użytkownikowi możesz wyświetlać nawet produkty, które dodał do koszyka, a następnie porzucił.
W przypadku reklam w wyszukiwarce dobrze wiedzieć, że rozliczenie następuje tylko wtedy, kiedyś ktoś faktycznie w reklamę kliknie i przeniesie się na Twoją witrynę. W Google Ads możesz też wyświetlać reklamy dokładnie zdefiniowanym odbiorcom - np. po wieku, płci czy zachowaniach w sieci czy odwiedzanych stronach. To wszystko sprawia, że im lepiej dopasujesz odbiorców do swojego "idealnego klienta", tym skuteczniejsza i tańsza będzie reklama.
Google Ads z agencją czy samodzielnie?
Świętochłowice to miejsce o dużym nasyceniu konkurencją co oznacza, że podstawowa forma reklamy może nie wystarczyć, by osiągnąć optymalne wyniki. By prowadzić optymalną kampanię, należy mieć sporo doświadczenia i wiedzieć, kiedy i jak zareagować, by osiągnąć pożądane rezultaty. Samodzielne dojście do takiego poziomu wymaga przede wszystkim czasu i determinacji, by się w zasadzie permanentnie uczyć i testować nowe rozwiązania. W efekcie korzystając z pomocy agencji, mimo faktu dodatkowe kosztu obsługi kampanii, de facto oszczędzasz czas i pieniądze. Nie będziesz musiał uczyć się systemu, a otrzymane i optymalizowane kampanie zdecydowanie szybciej zaoferują satysfakcjonujące efekty.
Jak wybrać zatem partnera do Google Ads?
Przede wszystkim, Google Ads to bardzo ważny kanał pozyskiwania klientów dlatego nie warto powierzać go przypadkowym osobom czy agencjom. Zwróć zatem uwagę, czy strona agencji budzi zaufanie, czy pokazuje ludzi i ilu ich jest. Warto też sprawdzić jakich technologii używa, czy może pochwalić się case study i oczywiście jakie opinie wystawiają jej klienci. To wszystko buduje wizerunek, który następnie musisz zmierzyć według własnej miary. Przed podjęciem współpracy warto również poczytać treści związane z Google Ads, byś znał podstawową terminologię i procesy, aby potem nic Cię nie zaskoczyło.