Google Ads Świętochłowice.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Świętochłowice.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Świętochłowice

Prowadzenie firmy w Świętochłowicach to jednocześnie konkurowanie z wieloma podobnymi biznesami z całej aglomeracji katowickiej. Oznacza to. że potrzebujesz kanału reklamowego, który będzie szyty na miarę. Co to oznacza? Że dotrze do idealnego użytkownika, w idealnym miejscu i o dobrym czasie. Nie możesz bowiem pozwolić sobie na przepalanie budżetów reklamowych w grupach odbiorców, które nie są zainteresowane Twoimi produktami czy usługami. W rejonie Świętochłowic jest to szczególnie ważne bowiem codziennie przewija się tam mnóstwo ludzi. By być maksymalnie skutecznym warto zatem rozważyć reklamy Google Ads, które są najchętniej wybieranym kanałem reklamowym w internecie przez firmy na całym świecie.

Podstawy Google Ads

Po pierwsze, Twoje reklamy mogą być widoczne np. w wyszukiwarce Google. Nie różnią się one bardzo od wyników organicznych i powinny być dobrze dopasowane do intencji użytkownika. Dlatego dla przeciętnego klikającego nie ma znaczenia czy wyświetliła mu się reklama czy wynik organiczny. Oprócz działań w wyszukiwarce możesz tworzyć również kampanie banerowe na serwisach jak wp.pl czy onet, ale też rekla,my wideo na Youtube. Ostatecznie możesz również wdrożyć remarketing, który będzie śledził użytkownika, który już odwiedził Twoją stronę. Takiemu użytkownikowi możesz wyświetlać nawet produkty, które dodał do koszyka, a następnie porzucił.

W przypadku reklam w wyszukiwarce dobrze wiedzieć, że rozliczenie następuje tylko wtedy, kiedyś ktoś faktycznie w reklamę kliknie i przeniesie się na Twoją witrynę. W Google Ads możesz też wyświetlać reklamy dokładnie zdefiniowanym odbiorcom - np. po wieku, płci czy zachowaniach w sieci czy odwiedzanych stronach. To wszystko sprawia, że im lepiej dopasujesz odbiorców do swojego "idealnego klienta", tym skuteczniejsza i tańsza będzie reklama.

Google Ads z agencją czy samodzielnie?

Świętochłowice to miejsce o dużym nasyceniu konkurencją co oznacza, że podstawowa forma reklamy może nie wystarczyć, by osiągnąć optymalne wyniki. By prowadzić optymalną kampanię, należy mieć sporo doświadczenia i wiedzieć, kiedy i jak zareagować, by osiągnąć pożądane rezultaty. Samodzielne dojście do takiego poziomu wymaga przede wszystkim czasu i determinacji, by się w zasadzie permanentnie uczyć i testować nowe rozwiązania. W efekcie korzystając z pomocy agencji, mimo faktu dodatkowe kosztu obsługi kampanii, de facto oszczędzasz czas i pieniądze. Nie będziesz musiał uczyć się systemu, a otrzymane i optymalizowane kampanie zdecydowanie szybciej zaoferują satysfakcjonujące efekty.

Jak wybrać zatem partnera do Google Ads?

Przede wszystkim, Google Ads to bardzo ważny kanał pozyskiwania klientów dlatego nie warto powierzać go przypadkowym osobom czy agencjom. Zwróć zatem uwagę, czy strona agencji budzi zaufanie, czy pokazuje ludzi i ilu ich jest. Warto też sprawdzić jakich technologii używa, czy może pochwalić się case study i oczywiście jakie opinie wystawiają jej klienci. To wszystko buduje wizerunek, który następnie musisz zmierzyć według własnej miary. Przed podjęciem współpracy warto również poczytać treści związane z Google Ads, byś znał podstawową terminologię i procesy, aby potem nic Cię nie zaskoczyło.