Google Ads Rzeszów.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Rzeszów.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Rzeszów

Rzeszów czyli wschodnia brama Polski to fantastyczne miejsce do prowadzenia biznesu. Wielu odbiorców, nowoczesna infrastruktura i spore ośrodki akademickie sprawiają, że masz dużą bazę do rozwoju własnej firmy. Sprawia to jednak również, że masz z kim konkurować niezależnie od branży, w której jesteś. Jak skutecznie reklamować się w Rzeszowie? Sprawdź reklamy Google Ads. Są one obecnie najchętniej używanym narzędziem do marketingu online, a za ich popularnością stoi kilka kluczowych zalet.

Google Ads i reklama w Rzeszowie - jakie plusy?

  • Targetowanie - Dzięki Google Ads dotrzesz do doskonale określonych użytkowników. Określonych ze względu na dane demograficzne, ale także zainteresowania, hobby czy zachowania. Im bardziej przybliżysz ich do obrazu "idealnego" klienta Twojego biznesu, tym lepiej reklama będzie działać.
  • Mierzalny system - Dzięki Google Ads zyskujesz dostęp do danych związanych z Twoimi kampaniami. Wiesz ile kosztuje pozyskanie klienta, jaki jest średni koszt kliknięcia na daną frazę.Otrzymujesz również informację, które grupy odbiorców są najbardziej wartościowe, a które lepiej pominąć w swoich działaniach. To kluczowe dane dla każdego biznesu.
  • Elastyczność czasowa i budżetowa - Pierwszą kampanię uruchomisz już w kilka godzin i to niezależnie od skali inwestycji. Mała firma usługowa z Rzeszowie może zainwestować kilkaset złotych, a duży sklep internetowy i kilkadziesiąt tysięcy. Co więcej, możesz regulować intensywność reklamowania w zależności od np. sezonów sprzedażowych w Twojej branży. Daje to niezrównaną możliwość do stymulowania swojego biznesu w zależności od rynkowych potrzeb.
  • Lokalizowanie - Możesz wyświetlać swoje reklamy tylko odbiorcom, którzy aktualnie przebywają w określonej przez Ciebie lokalizacji - np. w Rzeszowie lub okolicy.
  • Wiele kanałów - W Google Ads masz możliwość reklamowania się w wyszukiwarce Google, jak również za pośrednictwem reklam banerowych czy reklam wideo na Youtube. Sklepy internetowe docenią skuteczność reklam produktowych, a wszystkie biznesy chętnie skorzystają z remarketingu, który dociera do klientów już znających Twoją witrynę.

Google Ads - samodzielnie czy z agencją?

Możesz prowadzić reklamy Google Ads samodzielnie, ale warto przy tym wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze, system z roku na roku staje się coraz bardziej skomplikowany i należy baczyć w zasadzie na każdy jego aspekt, by nie przepalać budżetów w miejscach, które często bywają ukryte. Po drugie stworzenie poprawnej architektury kampanii wymaga doświadczenia. Po trzecie, optymalizacja kampanii to klucz, by dojść do satysfakcjonujących wyników sprzedażowych i efektywności kosztów i ich relacji do przychodów. To wszystko sprawia, że zatrudnienie agencji Google Ads oszczędzi Ci nie tylko czas, ale i pieniądze, które w początkowych etapach trwania kampanii byś po prostu przepalił na testowanie różnych rozwiązań.

Wybór partnera do marketingu internetowego

Zwróć uwagę na kluczowe elementy na stronie www. Ilość specjalistów i ich doświadczenie, certyfikaty i partnerstwo z Google, case study i opinie klientów. Niemniej ważne są technologie, z którymi agencja pracuje, by usprawniać swoje działania. Na koniec uważnie przeczytaj umowę, a przed tym skorzystaj z wybranych poradników o Google Ads, by przynajmniej powierzchownie znać specyfikę tego kanału reklamowego.