Google Ads Rybnik.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Rybnik.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Rybnik

Rybnik to bardzo interesujące miejsce do prowadzenia biznesu. Spore grono lokalnych odbiorców, może również zostać potencjalnie rozszerzone o aglomerację katowicką czy bezpośrednie okolice - np. Żory. Tak czy inaczej, ta okoliczność sprawia, że potrzebujesz narzędzia reklamowego skutecznie docierającego do ściśle targetowanych i lokalizowanych odbiorców. W tym kontekście warto rozważyć reklamy Google Ads, które są obecnie najczęściej używanym systemem do marketingu internetowego.

Google Ads w Rybniku - co sprawia, że to dobry pomysł?

  • Lokalizowanie reklam sprawia, że trafiasz z nimi do odbiorców z określonych przez Ciebie lokalizacji. Możesz zatem wybrać Rybnik, jego okolice, ale i całą Polskę. Wszystko zatem zależy od rodzaju Twojego biznesu i Twoich celów.
  • Mierzalność dzięki zbieraniu wszystkich danych sprawia, że masz dostęp do kluczowych informacji pomagających nie tylko w optymalizacji samych reklam Google Ads, ale także w ogólnej nawigacji w biznesie. Poznajesz np. profil najbardziej wartościowych grup odbiorców, wiesz ile kosztują poszczególne kliknięcia, który klik był najdroższy, a który przeciwnie - najtańszy. Zyskujesz wgląd nawet w to, o jakiej porze Twoi klienci najchętniej dokonują zakupów.
  • Elastyczność budżetowa sprawia, że zarówno mała firma usługowa z Rybnika z budżetem kilkuset złotych miesięcznie, może być usatysfakcjonowana wynika, jak i wielki sklep internetowy, inwestujący miliony rocznie. Dzieje się tak ponieważ - w odróżnieniu od mediów tradycyjnych - rywalizujemy o przestrzeń nie ze wszystkimi innymi, ale tylko z firmami z branży i to w danej lokalizacji i przy podobnym targetowaniu.
  • Targetowanie to klucz skuteczności Google Ads. Możesz docierać do idealnie sprofilowanych odbiorców, którzy będą przypominać Twoich realnych klientów w zakresie demografii czy hobby czy zachowań konsumenckich. Im lepiej stargetowana grupa, tym z reguły efektywniejsze kosztowo docieranie do odbiorców.

Google Ads a sezony sprzedażowe

Google Ads, oprócz wyżej przedstawionych zalet, ma jeszcze jedną potężną właściwość. Dzięki temu, że możesz regulować intensywność wyświetlania reklam, możesz też reagować na zmieniające się potrzeby rynku. Jeżeli w Twojej branży występuje sezonowość, chcesz skorzystać z ruchu na takie okazje jak black friday czy święta albo po prostu masz wolne moce przerobowe, wówczas możesz momentalnie wygenerować większy ruch i z tych faktów skorzystać. Google Ads stanowi zatem świetne narzędzie do stymulowania biznesu, ale możesz też je spokojnie wygasić w momentach rynkowych przestojów. Co równie ważne, swoją pierwszą kampanię możesz uruchomić już w kilka godzin!

Jak dobrać partnera do Google Ads?

Warto przy Google Ads skorzystać z pomocy doświadczonej agencji, która nie tylko zaoszczędzi Ci czas potrzebny na stworzenie poprawnej kampanii i jej późniejsze optymalizowanie, ale także pieniądze ponieważ zdecydowanie szybciej dojdzie do skutecznych rozwiązań i szybciej zareaguje w polach wymagających optymalizacji. Podstawowym źródłem solidności danej firmy pozostaje jej strona internetowa. Zwróć uwagę na ilość specjalistów, klientów i case study, opinie firm, które korzystają z usług danej firmy, partnerstwo z Google a także technologie, z którymi agencja pracuje.