Google Ads Świdnica.

Skuteczne kampanie reklamowe Google Ads Świdnica.

Korzyści dla Twojego biznesu:

  • dotarcie do najlepszych grup docelowych
  • natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce
  • targetowanie na dowolną lokalizację
  • płatność tylko za realne kliknięcia
  • nielimitowany budżet
  • opieka dedykowanego specjalisty
  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Bezpłatna wycena

Kontaktujemy się w ciągu 1h dla zapytań złożonych do godz. 15:00

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • skuteczne działanie
  • przejrzyste warunki
  • stały kontakt
  • szybka wycena

Zaufały nam takie firmy jak:

Zobacz, co mówią nasi Klienci:

Verseo.pl prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo.pl jako solidnego partnera do współpracy.

TECHNOPOL

Google Ads Świdnica

Prowadzisz firmę w Świdnicy i poszukujesz partnera do prowadzenia kampanii Google Ads? Dobrze trafiłeś! Nasza agencja specjalizuje się zarówno w kampaniach w sieci wyszukiwania, jak również reklamach produktowych, banerowych czy wideo na Youtube. Google Ads to doskonałe narzędzie by skutecznie i w przewidywalny sposób pozyskiwać nowych klientów z rejonu Świdnicy, okolic Świdnicy czy nawet całego kraju. To. skąd pozyskujesz klientów oczywiście zależy od typu biznesu i tego, na jaką inwestycję reklamową możesz sobie pozwolić. Przyjrzyjmy się zatem czynnikom, które sprawiają, że Google Ads jest tak chętnie wybierane przez firmy z całego świata.

Co przedsiębiorcy lubią w Google Ads?

  • Model płatności - w Google Ads płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś realnie kliknie w Twoją reklamę i przeniesie się na Twoją witrynę. To o wiele lepszy model rozliczenia niż ten za wyświetlenia, bo wówczas - np. dzięki prasie czy radiu - nie wiesz ile de facto z danej reklamy uzyskałeś.
  • Targetowanie odbiorców - W Google Ads definiujesz frazy, na które chcesz się wyświetlać w sieci wyszukiwania, ale możesz również określić komu mają się wówczas pokazywać Twoje reklamy - wiek. płeć, zainteresowania - im bliżej zdefiniujesz idealnego odbiorcę swojej reklamy, tym bardziej prawdopodobne, że dokona zakupu, a reklama okaże się efektywniejsza.
  • Mierzalność - Dzięki dostępności danych wiesz, która grupa odbiorców jest najlepsza dla Twojego biznesu, jakie frazy najlepiej konwertują czy ile średnio kosztuje pozyskanie klienta dzięki Google.To wszystko sprawia, że możesz optymalizować i planować swoje działania w oparciu o twarde dane, a nie wróżenie z fusów.
  • Szybkość oraz elastyczność - Pierwszą kampanię Google Ads możesz uruchomić w już w kilka godzin. Oczywiście wymaga ona późniejszych działań optymalizacyjnych i doglądania. Elastyczność budżetowa sprawia, że możesz inwestować zarówno kilkaset, jak i kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Dzięki temu w systemie reklamowym Google mogą zaistnieć wszystkie firmy - zarówno lokalne ze Świdnicy, jak i globalne.

Jakie typy reklam możesz wykorzystać?

W Google Ads możesz uruchomić reklamy w wyszukiwarce Google, którą są bardzo podobne do wyników organicznych i dostarczają dobre odpowiedzi na intencje użytkowników. Oprócz tego możesz tworzyć kampanie banerowe na różnych witrynach internetowych czy remarketing, który będzie śledził użytkowników, którzy już mieli z Tobą kontakt. Oprócz tego Google Ads pozwala również na tworzenie reklam wideo na portalu Youtube, który jest zresztą drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w kraju. Możesz również skorzystać z reklam kierowanych na gmaila.

Jak wybrać optymalnego partnera do Google Ads?

Ponieważ reklamy Google są jednym z najważniejszych kanałów marketingowych, warto powierzyć je doświadczonej agencji. Jak taką znaleźć? Przede wszystkim liczą się tutaj te z dużą ilością specjalistów, którzy mają doświadczenie z różnymi technologiami. Certyfikaty i partnerstwa będą tak samo ważne jak opinie w internecie. Sprawdź case study na stronie i generalnie upewnij się, że firma nie jest jedynie fasadą dla freelancerów.